Transumerizm' nedir?



Transumerizm, bir ürüne sahip olma konusundaki deneyim için tüketici tercihlerine dayanarak, satın alma üzerinde kiralama yönünde Ne Zaman Emekli Olurumbir eğilimi temsil eder.

Sıradaki
Kira Bedeli
IRS Yayını 527 - Konut ...
Ekonomik Kira
Mal Sahiplerinin Eşdeğer Kira (OER)
'Transumerism' BREAKING AŞAĞI
Transumerizm, küresel pazarlama firması Fitch'in terimden geldiği zaman, havalimanlarından geçen iş seyahatindeki yolcu sayısının artmasıyla ortaya çıkan kültürel bir olguyu açıkladı. Yolcular, bir yerden diğerine geçiş dünyasında var olduklarından, sahip oldukları deneyimlere daha fazla odaklanma eğilimindedirler. Perakende tüketicilere pazarlama, geleneksel olarak materyal tüketimini teşvik etmeye odaklandı, bir transömürünün zihniyetiyle birisine satış yapmada verimsiz bir yaklaşım. Havaalanlarında uçuş bekleyen yolcuların devasa, sabit bir pazarı temsil ettiği düşünüldüğünde, pazarlama firmaları sahalarını yeniden tasarlamaya başladılar ve perakende firmaları, teklif vericilerin geçici olaylara daha küçük miktarlarda para harcamama isteğinden yararlanmaya yönelik tekliflerini uyarlamaya başladılar.

Transumerizm kavramı havalimanlarının ötesine yayıldıkça, asıl özelliği, ürünleri satın almaktan ziyade gerektiğinde kiralamak için bir eğilim olmuştur. Kiraya verilebilecek ürün yelpazesi otomobil, kıyafet, aksesuarNe Zaman Emekli Olurumve hatta elektronik ekipmanı içerir.

Transumerizm Kökleri
Transmerinizmin büyümesinin bir kısmı, 2008 mali krizini izleyen ekonomik belirsizliğin yanı sıra, Millennials arasında artan bir belirsizlik hissinden kaynaklanıyor olabilir.finansal gelecekleri ile ilgili olarak. Kısa süreli bir kiralamanın, büyük bir satın alma maliyetine yol açmadan mevcut deneyimini artırabileceği durumlarda, transumerizm sağlam finansal bir anlam ifade eder. Örneğin, bir tasarımcı çantası, bir tüketiciden çok daha pahalıya mal olabilir, ancak bu tür bir kalemle ilgili harcamaları haklı çıkartabilir, ancak bir ay süren kiralamalar, fiyatın bir bölümünde yüksek kaliteli bir aksesuar taşıma fırsatı sunabilir. Modaların ne kadar çabuk geldiği göz önüne alındığında, stil bilincine sahip bir tüketici, en son modaları kiralamak ve yenileri için takas etmek yerine, bir dolabın arkasına indirmekten ya da yatırımlarının bir kısmını telafi etmeye çalışmaktan kolayca çıkabilirdi. onları satıyorlardı.

Tecrübeye dayalı pazarlama, perakendeciler için tüketici sonrası atıkların giderek daha bilinçli bir şekilde bilinçlendirilmesi ve dağınıklığın birikimi ile ilgili daha basit bir yaşam tarzına doğru daha geniş bir eğilime sahip olmaya çalışan sorunları da çözmektedir. Anlık tatminkar talepteki artış, daha spontane bir satın alma olanağı sağlayan fiyat noktalarında zengin deneyimler arayan tüketicilere de hitap edebilir. Bu kendiliğindenliğin anahtarının bir parçası, Ne Zaman Emekli Olurumkiralamanın yalnızca beklenen deneyim sırasında kullanım için ödeme yapılmasını gerektirdiğine dair güvence altında görünmektedir ve bu da büyük bilet alımının uzun vadede geçerli olup olmayacağı konusundaki endişeleri hafifletmektedir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Modigliani-Miller Teoremi - M & M' nedir?

Bir 'Endojen Değişken' nedir?

Franchise açıklama belgesi' nedir?