Transumerizm' nedir?
Transumerizm, bir ürüne sahip olma konusundaki deneyim
için tüketici tercihlerine dayanarak, satın alma üzerinde kiralama yönünde Ne Zaman Emekli Olurumbir
eğilimi temsil eder.
Sıradaki
Kira Bedeli
IRS Yayını 527 - Konut ...
Ekonomik Kira
Mal Sahiplerinin Eşdeğer Kira (OER)
'Transumerism' BREAKING AŞAĞI
Transumerizm, küresel pazarlama firması Fitch'in
terimden geldiği zaman, havalimanlarından geçen iş seyahatindeki yolcu
sayısının artmasıyla ortaya çıkan kültürel bir olguyu açıkladı. Yolcular, bir
yerden diğerine geçiş dünyasında var olduklarından, sahip oldukları deneyimlere
daha fazla odaklanma eğilimindedirler. Perakende tüketicilere pazarlama,
geleneksel olarak materyal tüketimini teşvik etmeye odaklandı, bir
transömürünün zihniyetiyle birisine satış yapmada verimsiz bir yaklaşım.
Havaalanlarında uçuş bekleyen yolcuların devasa, sabit bir pazarı temsil ettiği
düşünüldüğünde, pazarlama firmaları sahalarını yeniden tasarlamaya başladılar ve
perakende firmaları, teklif vericilerin geçici olaylara daha küçük miktarlarda
para harcamama isteğinden yararlanmaya yönelik tekliflerini uyarlamaya
başladılar.
Transumerizm kavramı havalimanlarının ötesine
yayıldıkça, asıl özelliği, ürünleri satın almaktan ziyade gerektiğinde
kiralamak için bir eğilim olmuştur. Kiraya verilebilecek ürün yelpazesi
otomobil, kıyafet, aksesuarNe
Zaman Emekli Olurumve hatta elektronik ekipmanı içerir.
Transumerizm Kökleri
Transmerinizmin büyümesinin bir kısmı, 2008 mali krizini
izleyen ekonomik belirsizliğin yanı sıra, Millennials arasında artan bir
belirsizlik hissinden kaynaklanıyor olabilir.finansal gelecekleri ile ilgili
olarak. Kısa süreli bir kiralamanın, büyük bir satın alma maliyetine yol
açmadan mevcut deneyimini artırabileceği durumlarda, transumerizm sağlam
finansal bir anlam ifade eder. Örneğin, bir tasarımcı çantası, bir tüketiciden
çok daha pahalıya mal olabilir, ancak bu tür bir kalemle ilgili harcamaları
haklı çıkartabilir, ancak bir ay süren kiralamalar, fiyatın bir bölümünde
yüksek kaliteli bir aksesuar taşıma fırsatı sunabilir. Modaların ne kadar çabuk
geldiği göz önüne alındığında, stil bilincine sahip bir tüketici, en son
modaları kiralamak ve yenileri için takas etmek yerine, bir dolabın arkasına
indirmekten ya da yatırımlarının bir kısmını telafi etmeye çalışmaktan kolayca
çıkabilirdi. onları satıyorlardı.
Tecrübeye dayalı pazarlama, perakendeciler için tüketici
sonrası atıkların giderek daha bilinçli bir şekilde bilinçlendirilmesi ve
dağınıklığın birikimi ile ilgili daha basit bir yaşam tarzına doğru daha geniş
bir eğilime sahip olmaya çalışan sorunları da çözmektedir. Anlık tatminkar
talepteki artış, daha spontane bir satın alma olanağı sağlayan fiyat noktalarında
zengin deneyimler arayan tüketicilere de hitap edebilir. Bu kendiliğindenliğin
anahtarının bir parçası, Ne
Zaman Emekli Olurumkiralamanın yalnızca
beklenen deneyim sırasında kullanım için ödeme yapılmasını gerektirdiğine dair
güvence altında görünmektedir ve bu da büyük bilet alımının uzun vadede geçerli
olup olmayacağı konusundaki endişeleri hafifletmektedir.
Yorumlar
Yorum Gönder