'Athleisure' NEDİR



Athleisure , hem rahat hem de estetik açıdan çekici Ne Zaman Emekli Olurumatletik kıyafetlerle karakterize bir moda trendi anlamına gelir .

Sıradaki
Yakın Dönem
Hızlı Moda
Kadın Liderleri Yuvarlak Masa - WLRT
Cam Tavan
'Athleisure' AŞAĞIDAKİ BREAKING
Athleisure, 'yoga pantolonunun' dinamik kullanımından kaynaklandı. Yoga pantolonu spor salonu için tasarlanmasına rağmen, rahatlığı ve basit görünümü, kadınları çeşitli gündelik ve resmi ortamlarda giymeye başlamıştır. Başlangıçta kadınlar tarafından popüler hale getirilen athleisure, erkek giyimine de daldı. Athleisure serisine eklenenler arasında tayt, tayt, sweatpants, sneakers, hoodies ve ceketler bulunur. Geliştirilmiş tekstiller, spor giysilerinin daha çok yönlü, konforlu ve modaya kavuşmasına izin verdi.

LululemonAthleticaInc., atletizm trendini başlatan marka olarak görülüyor, ancak orada durmadı. Athleisure'in diğer ilk uygulayıcıları arasında NikeInc. ve AmericanApparelInc., bir pazar olarak Athleisure'in büyümeye devam ettiği, geleneksel aktif kıyafetlerin yerini aldığı ve hatta kot satışlarına dönüştüğü görülüyor. Levi Strauss &Co. ve Kate Spade&Company gibi şirketler piyasaya uygun ürünleri piyasaya sürmek için acele ediyorlar. Herhangi bir ürün trendinde olduğu gibi, şirketler geride bırakılmamak için mücadele ediyor ve yatırımcılar Ne Zaman Emekli Olurumbu fırsattan yararlanabiliyor.

Athleisure'ın Etkisi
Athleisure'inpopülaritesi, trendi takip eden şirketler için büyük kazanımlar sağladı. Örneğin, Forbes'a göre , Lululemon 2015 yılında toplam satışlarda yüzde 16'lık bir büyüme yaşayarak  2014 yılında 391 milyon dolardan 453 milyon dolara sıçradı. Şirketin hisse senedi fiyatı önceki yıllarda önemli ölçüde düştü, ancak Lululemon'undönüşümü büyük ölçüde, atletizm ve Lululemon'un trendin merkezi olarak konumlandırılmasının artmasına bağlı olarak dramatik hale geldi.

Bu trend, ABD'de 2016 yılında 44 milyar $ 'lık tahmini piyasa büyüklüğüne sahip olan giyim endüstrisinde kendi başına bir niş oluşturmuştur . Atletizm eğilimi ve modaya ve giyim sektörüne olan etkisi, büyüme fırsatının birincil etkenidir. giyim sektörü. Örneğin, 2017 yılında aktif olmayan giyim satışları azalırken, aktif giyim eşyası büyüme seyrine devam etti.NDP pazar araştırmaNe Zaman Emekli Olurumgrubuna göre. Athleisure büyümeye devam ederken, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2017 yılında da yükselişe geçmedi. Athleisure için dolar satışları yüzde 2 artarak toplam sanayi satışlarının yüzde 22'sini oluşturan 48 milyar dolara yükseldi. Hem erkek hem de kadın aktif giyim satışları 2017 yılında büyürken, NPD'ye göre, kadınlar kategorinin büyümesinin ardındaki enerjinin çoğunu üreterek, 2016 yılına göre yüzde 4'lük bir artışla 21,9 milyar dolarlık satışa ulaştı.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Modigliani-Miller Teoremi - M & M' nedir?

Bir 'Endojen Değişken' nedir?

Franchise açıklama belgesi' nedir?