'Athleisure' NEDİR
Athleisure , hem rahat hem de estetik açıdan çekici Ne Zaman Emekli Olurumatletik
kıyafetlerle karakterize bir moda trendi anlamına gelir .
Sıradaki
Yakın Dönem
Hızlı Moda
Kadın Liderleri Yuvarlak Masa - WLRT
Cam Tavan
'Athleisure' AŞAĞIDAKİ BREAKING
Athleisure, 'yoga pantolonunun' dinamik kullanımından
kaynaklandı. Yoga pantolonu spor salonu için tasarlanmasına rağmen, rahatlığı
ve basit görünümü, kadınları çeşitli gündelik ve resmi ortamlarda giymeye
başlamıştır. Başlangıçta kadınlar tarafından popüler hale getirilen athleisure,
erkek giyimine de daldı. Athleisure serisine eklenenler arasında tayt, tayt,
sweatpants, sneakers, hoodies ve ceketler bulunur. Geliştirilmiş tekstiller,
spor giysilerinin daha çok yönlü, konforlu ve modaya kavuşmasına izin verdi.
LululemonAthleticaInc., atletizm trendini başlatan marka
olarak görülüyor, ancak orada durmadı. Athleisure'in diğer ilk uygulayıcıları
arasında NikeInc. ve AmericanApparelInc., bir pazar olarak Athleisure'in
büyümeye devam ettiği, geleneksel aktif kıyafetlerin yerini aldığı ve hatta kot
satışlarına dönüştüğü görülüyor. Levi Strauss &Co. ve Kate
Spade&Company gibi şirketler piyasaya uygun ürünleri piyasaya sürmek için
acele ediyorlar. Herhangi bir ürün trendinde olduğu gibi, şirketler geride
bırakılmamak için mücadele ediyor ve yatırımcılar Ne Zaman Emekli Olurumbu
fırsattan yararlanabiliyor.
Athleisure'ın Etkisi
Athleisure'inpopülaritesi, trendi takip eden şirketler
için büyük kazanımlar sağladı. Örneğin, Forbes'a göre , Lululemon 2015 yılında
toplam satışlarda yüzde 16'lık bir büyüme yaşayarak 2014 yılında 391 milyon dolardan 453 milyon
dolara sıçradı. Şirketin hisse senedi fiyatı önceki yıllarda önemli ölçüde
düştü, ancak Lululemon'undönüşümü büyük ölçüde, atletizm ve Lululemon'un
trendin merkezi olarak konumlandırılmasının artmasına bağlı olarak dramatik
hale geldi.
Bu trend, ABD'de 2016 yılında 44 milyar $ 'lık tahmini
piyasa büyüklüğüne sahip olan giyim endüstrisinde kendi başına bir niş
oluşturmuştur . Atletizm eğilimi ve modaya ve giyim sektörüne olan etkisi,
büyüme fırsatının birincil etkenidir. giyim sektörü. Örneğin, 2017 yılında
aktif olmayan giyim satışları azalırken, aktif giyim eşyası büyüme seyrine
devam etti.NDP pazar araştırmaNe
Zaman Emekli Olurumgrubuna göre.
Athleisure büyümeye devam ederken, geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi 2017 yılında
da yükselişe geçmedi. Athleisure için dolar satışları yüzde 2 artarak toplam
sanayi satışlarının yüzde 22'sini oluşturan 48 milyar dolara yükseldi. Hem
erkek hem de kadın aktif giyim satışları 2017 yılında büyürken, NPD'ye göre,
kadınlar kategorinin büyümesinin ardındaki enerjinin çoğunu üreterek, 2016
yılına göre yüzde 4'lük bir artışla 21,9 milyar dolarlık satışa ulaştı.
Yorumlar
Yorum Gönder